Samantha Gaat Het Licht Zien

Op Naar Het Hoge Noorden!

Nee, met deze titel bedoel ik niet dat ik naar Friesland ga.

Ik ga een stukje verder. Een beetje een groot stukje verder, want ik reis morgen af naar het noorden van Noorwegen! Naar de Lofoten en de Vesteralen (sorry, dat rondje op de a doet het niet op mijn laptop), op jacht naar het noorderlicht (en naar hele schattige elanden die nog niet weten dat ik ze over hun neus ga aaien, heheh).

Echt, dit worden twee vliegen in één klap. Wat zeg ik? DRIE vliegen! Ik ga namelijk naar Noorwegen, een land dat al een hele tijd op mijn lijstje staat, ik ga het noorderlicht zien en dan een stuk beter dan wat groene gloed achter een IJslandse berg (en zo niet, dan word ik chagrijnig!) EN ik mag erover schrijven!

Wat mij weer even terug brengt naar deze blog. ReisMee heeft een tijdje geleden wat probleempjes gehad en daardoor zijn er wat van mijn vorige verhalen verdwenen. Oké, drie maanden Ierland zijn kwijt, maar ik was zelf te lui om er op tijd achteraan te gaan, dus eigen schuld dikke bult (probeer dat eens te lezen met een Duits accent, dat is echt supermelig!). En bovendien, ik moest mijn blog toch eens opschonen. (De verhalen van China zijn overigens veilig opgeborgen en alle foto's van alle reizen zijn intact).

Dus nu heb ik weer lekker veel ruimte voor wat Noors relaas. En om een boel foto's te plaatsen! (Nou hoop ik wel dat we daar ergens internet hebben, anders komt daar natuurlijk helemaal niks van terecht).

Kleine opfrisser: je kunt op deze blog mijn verhalen lezen en mijn foto's bekijken. Via de kaart weet je waar ik me precies bevind en waar ik allemaal ben geweest. Ook kun je mijn profiel bekijken als je meer informatie over mij wilt vinden. Tot slot, als je automatisch op de hoogte wilt worden gehouden over wanneer ik iets nieuws op deze weblog zet, dan kun je je aanmelden voor de mailinglijst (zie rechter kolom).

En om alvast wat reclame te maken: als je zelf geïnteresseerd bent in een reis maken naar Noorwegen, kijk dan even bij Fru Amundsen. Voor meer informatie over de reis die ik ga maken klik je hier.

Xx,
Sam

Reacties

Reacties

Marjan

He, wat toevallig, komende dagen zit ik ook in die hoek ;-) Een van de trucjes voor het rondje op de a is het woord intikken in Google en dan knippen en plakken: - Vesterålen - Hartstikke leuk dat je meegaat! Ik hoop echt dat het noorderlicht zien ons is gegund. We gaan ons best doen om je wat te schrijven bezorgen :-) Tot morgen op Schiphol!

Fimmy

Heel plezier in het altijd prachtige Noorwegen. Ik ben dit jaar met Fru Amundsen op Noorderlicht jacht geweest. Wij hadden de luxe om het magische lichtspel elke avond te bewonderen. Ik ga je verhalen volgen en hoop te lezen dat je van het Noorderlicht geniet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active